niedziela, 11 września 2016

Cześć!


Nazywam się Julia i witam Was serdecznie na moim blogu ;). Chodzę do II klasy gimnazjum i jestem pełnoetatową książkoholiczką. Uwielbiam dzielić się moimi odczuciami i przeżyciami w stosunku do czytanych książek, dlatego właśnie zdecydowałam się stworzyć bloga. Będę wylewać tu wszystkie moje myśli, starać się dać Wam zastrzyk pozytywnej energii i pokazać Wam mój świat przez obiektyw aparatu. Obiecuję, że zawsze będę z Wami szczera, jeżeli chodzi o moje opinie, ponieważ sama nie znoszę dosłodzonych słów :).

To wszystko o mnie. Teraz chętnie dowiem się czegoś o Was! Napiszcie coś o sobie w komentarzu!


Julia

6 komentarzy:

  1. Po przeczytaniu tego z pewnością sięgnę po książkę�� Twoja Hania��

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog :) życzę miłego blogowania i zapraszam w odwiedziny do mnie http://wszystkococzytam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń